بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا چیزی است که برای بدن خوب است
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فشار خون بالا چیزی است که برای بدن خوب استنفروپاتی فشار خون بالا، عوارض فشار خون بالا، ناشی از آسیب به سلامت بیمار بسیار جدی برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماری های کلیوی است، رژیم غذایی است که مهم ترین، به دنبال نفروپاتی فشار خون بالا را خوردند؟ در اینجا نگاهی به دانش مربوطه در این زمینه است.

رژیم غذایی نفروپاتی فشار خون بالا باید زیر توجه کنید:

1، غذا خوردن پتاسیم بیشتر (توجه: برای مردم و عملکرد طبیعی کلیه) سدیم و پتاسیم در بدن می تواند نقش بافر شده است. محصولات: لوبیا، لوبیا قرمز، گوجه فرنگی، کدو سبز، کرفس، قارچ تازه و انواع سبزیجات برگ سبز، میوه پرتقال، سیب، موز، گلابی، کیوی، خرمالو، آناناس، گردو، هندوانه، و کلسیم و غذاهای غنی از سدیم کم مانند سیب زمینی، بادمجان، جلبک دریایی، کاهو. غذاهای سرشار از کلسیم عبارتند از شیر، ماست، میگو. خوردن رده براث، چرا که براث عصاره نیتروژن افزایش اسید اوریک می تواند بار بر روی قلب، کبد و کلیه ها افزایش است.

2، محدود کردن مصرف نمک. آن را به تدریج کاهش می یابد به پستها در طول روز یا کمتر 6G، این مقدار به میزان نمک و شامل نمک و دیگر محصولات خود را به یک مقدار نمک سدیم تبدیل شد. مناسب برای کاهش مصرف سدیم می تواند به کاهش فشار خون، کاهش سدیم و احتباس آب در بدن کمک کند.

3، باید با یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات کنترل می شود. شیرینی قند بالا، می تواند در داخل بدن به چربی به راحتی ترویج آترواسکلروز تبدیل شده است. البته، علاوه بر وام به فشار خون بالا مبتلا به رژیم غذایی مراقبت از بیماری کلیه، بلکه به درک دیگر برنامه های کمک به منظور دستیابی به پیش آگهی بهتر از نفروپاتی فشار خون بالا.

4، محدود کردن مصرف چربی است. در هنگام پخت، استفاده روغن پخت و پز، ممکن است بیشتر ماهی، ماهی حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع، اکسیداسیون کلسترول، در نتیجه سطح کلسترول پلاسما کاهش وجود دارد، همچنین ممکن است تجمع پلاکتی، مهار ترومبوز، پیشگیری از سکته مغزی گسترش، نیز شامل افزایش اسید لینولئیک انعطاف پذیری مویرگ ها و جلوگیری از پارگی رگ های خونی، جلوگیری از عوارض ناشی از فشار خون بالا نقش خاصی داشته باشد.

5، مصرف مقدار کافی پروتئین است. مبتلا به فشار خون مقدار روزانه پروتئین در ازای هر کیلوگرم از وزن بدن 1 گرم مناسب است. 2-3 بار در هفته برای خوردن پروتئین ماهی می تواند کشش رگ های خونی و نفوذ پذیری را بهبود بخشد، افزایش دفع سدیم ادرار، در نتیجه کاهش فشار خون است. مانند فشار خون بالا و نارسایی کلیه، مصرف پروتئین باید محدود شود. مبتلا به فشار خون مبتلا به بیماری کلیوی باید حاوی ارزش بیولوژیکی بالا مبتنی بر پروتئین محصولات حیوانی مانند شیر، تخم مرغ استفاده کنید.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: غذا,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: